onsdag 15. desember 2010

Vinner av en konkurranse

Jeg deltok i en konkurranse på et forum. Der hadde vi  avstemming på kortene som kom inn.

Kortet mitt fikk flest stemmer, og heldige meg vant konkurransen.

Kortet er et telyskort. Kortet inneholder en "eske" med fire telys og det er en fyrstikkeske festet på kortet.

Klippet ut et 3D bilde fra et blad, og limte det på kortet, og festet på en nisse som jeg hadde stemplet og fargelagt.

Tenker alle ville blitt glad for å få et slik julekort. :)

I dag kom premien i posten, og jeg ble veldig glad. Finere premie finnes ikke.

Jeg legger ut bilde av premien, men kan også nevne hva jeg fikk: En flott bok som inneholder mange tips ang. bånd. En får idé om hvordan man kan bruke bånd på kort, esker osv. Fire klippeark, rosa blonde og heklet blomster, snøkrysstaller, stempler og en slags stiftemaskin. Den stiftemaskinen må jeg sette meg litt inn i før jeg helt forstår hvordan jeg bruker den. Veldig kjekk å ha vil jeg tro. Dette var en veldig flott premie. Får mange koselige stunder etter jul med denne premien.



Ønsker alle mine lesere en riktig god jul! Jeg legger ut flere kort på nyåret. Sees!

1 kommentar:

  1. stilig sidet du har med masse kreativtheter
    med gode ting du lager

    SvarSlett