søndag 23. januar 2011

Fangsten av gavekortet

Jeg var heldig å fikk gavekort på Panduro til jul i fjor. Noe jeg selvsagt ble veldig glad for, for det kommer jo godt med hos ei som meg.

På torsdag tok jeg meg en tur til byen for å få brukt det opp. Jeg måtte nemlig ha noen spiralblokker. De blokkene har jeg tenkt til å pynte, og bruke de som fotoalbum. Håper de blir fine. ;)

Ellers kan du se på bildet hva jeg handlet. :) For tiden har jeg dessverre mer enn nok annet å gjøre enn å lage kort, så har og blir en lang pause fra det. Jeg får håpe at man snart får tid til å sette seg ned med utstyret. :)

Så denne gangen blir det å vise hva jeg kjøpte på torsdag. Gjør det som et unntak denne gangen. :)

PS: Den turkise kurven kjøpte jeg på Søstrene Grene. :)

1 kommentar:

  1. så mye bra du fikk kjøpt for gavekorte!
    jeg skulle selv bruke mitt men da var det selsagt ikke noen ting jeg mangler å andre ting var ikke kommet i butiken av nyheter :)
    jeg fikk laget et kort i går før jeg dro i bursdag hehe måtte jo ha et kort å gi :)

    SvarSlett